«Κρασάρει» η αγορά φορητών ηλεκτρονικών υπολογιστώνκαι περιφερειακών ειδών εμφανίζοντας ήδη ελλείψεις σε web κάμερες, αλλά και σε συγκεκριμένους κωδικούς υπολογιστών.

Η ραγδαία αύξηση της τηλεργασίαςπου εφαρμόζεται πλέον από τις περισσότερες επιχειρήσεις και δευτερευόντως η νέα σχολική πραγματικότητα που περιλαμβάνει την εξ αποστάσεως εκπαίδευση των μαθητών αλλά και την online διδασκαλία ξένων γλωσσών έχουν εκτοξεύσει τις πωλήσεις προϊόντων υψηλής τεχνολογίας, κυρίως laptops,από τα e-shops των μεγάλων αλυσίδων ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών.

Σύμφωνα με στελέχη της αγοράς, σε καμία περίπτωση οι πωλήσεις αυτές δεν αναπληρώνουν τον χαμένο τζίρο από το κλείσιμο των φυσικών καταστημάτων, ωστόσο θέτουν τις βάσεις για νέες καταναλωτικές συνήθειες που συνδέονται με το ηλεκτρονικό εμπόριο, ενώ οδηγούν και τις αλυσίδες σε διαφορετικά μοντέλα λειτουργίας.

Γκάζι…

Τετραπλασιασμό των online πωλήσεων laptops κατέγραψε η αλυσίδα Plaisio από τις πρώτες κιόλας ημέρες των περιοριστικών μέτρων για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού. Οπως αναφέρει στον«Ε.Τ.» ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Κώστας Γεράρδος, «οι ηλεκτρονικές παραγγελίες φορητών υπολογιστών θυμίζουν την περίοδο προσφορών της Black Friday. Ωστόσο, δεν μπορούν να αναπληρώσουν τον τζίρο που χάνουμε από το κλείσιμο των καταστημάτων μας».

Ο ίδιος επισημαίνει ότι παρότι η Plaisio είχε μεγάλες εκπτώσεις σε συγκεκριμένους κωδικούς laptops, οι καταναλωτές προτιμούν «ακριβότερα» μοντέλα, τα οποία προσφέρουν περισσότερες λειτουργικές δυνατότητες, αλλά και μεγαλύτερη ασφάλεια. Μάλιστα, έχουν αρχίσει να παρατηρούνται ελλείψεις σε κάποια μοντέλα φορητών υπολογιστών και να μειώνεται η γκάμα τους ως αποτέλεσμα της αυξημένης ζήτησης.

Η αύξηση των πωλήσεων σε φορητούς υπολογιστές δεν προέρχεται τόσο από τους οικιακούς πελάτες όσο από τις μεγάλες επιχειρήσεις, κυρίως τράπεζες και ασφαλιστικές εταιρείες, οι οποίες έχουν προχωρήσει σε μαζικές παραγγελίες ώστε να «εξοπλίσουν» το προσωπικό τους που εργάζεται από το σπίτι.