Στην ιατροδικαστική έκθεση και στα αποτελέσματα των τοξικολογικών εξετάσεων αναζητούν πλέον οι Aρχές στοιχεία που μπορεί να επηρέασαν τις συνθήκες του δυστυχήματος, που στοίχισε τη ζωή στον δημοφιλή τράπερ Mad Clip τα ξημερώματα της Πέμπτης.

Το φανάρι στη Λεωφόρο Αθήνας στη Βουλιαγμένη ανάβει πράσινο. Στη δεξιά λωρίδα του δρόμου βρίσκεται το μαύρο αυτοκίνητο με τις κίτρινες πινακίδες για το οποίο ζητούσε πληροφορίες η ΕΛ.ΑΣ. με ανακοίνωσή της. Αμέσως ο οδηγός του επιταχύνει και το όχημα με τη μεγάλη ιπποδύναμη «εξαφανίζεται» με κατεύθυνση προς Αθήνα.

Το πολυτελές του 34χρονου Mad Clip, που βρισκόταν στη δίπλα λωρίδα, ακολουθεί αναπτύσσοντας ταχύτητα και στη στροφή φαίνεται να βγαίνει εκτός πορείας. Μαρτυρίες έκαναν λόγο για κόντρα ανάμεσα στα δύο super-cars που οδήγησε στο θανατηφόρο τροχαίο, κάτι που όμως διαψεύδει ο οδηγός του δεξιοτίμονου αυτοκινήτου που παρουσιάστηκε αργά το βράδυ της Πέμπτης στις Αρχές. Οπως ανέφερε στους αστυνομικούς, επέστρεφε από νυχτερινή διασκέδαση με τη σύντροφό του και προσπάθησε να κρατήσει απόσταση ασφαλείας «για να μη δημιουργήσει πρόβλημα». Παράλληλα ανέφερε στις Αρχές ότι δεν θα έμπαινε στη διαδικασία κόντρας καθώς είχε πολύ πιο γρήγορο αυτοκίνητο. Μετά την κατάθεσή του ο οδηγός αφέθηκε ελεύθερος, καθώς ο εισαγγελέας έκρινε πως δεν υπάρχει λόγος να του απαγγελθούν κατηγορίες και να κρατηθεί.

«Γιατί να πατήσει φρένο στην ευθεία αφού κινήθηκε με ασφάλεια στη στροφή;», αναρωτιέται μιλώντας στον «Ελεύθερο Τύπο» ο πραγματογνώμονας τροχαίων ατυχημάτων, Παναγιώτης Μαδιάς, επισημαίνοντας ότι το αυτοκίνητο «εξετράπη στην ευθεία». Ταυτόχρονα, σημειώνει ότι «με το κρίσιμο βιντεοληπτικό υλικό που τέθηκε υπ’ όψιν μου, διαπίστωσα ότι δεν υπάρχει κάποιο άλλο όχημα που να προβλημάτισε τον οδηγό για να πατήσει φρένο».

Ο έμπειρος πραγματογνώμονας κάνει λόγο για σημείο-«καρμανιόλα» και τεράστιες ευθύνες της Πολιτείας καθώς δεν υπήρχαν μπάρες ασφαλείας. «Με απόλυτη βεβαιότητα από την εμπειρία μου αν υπήρχαν μπάρες ασφαλείας άλλος θα ήταν ο μηχανισμός πρόσκρουσης πάνω τους και άλλος στη μεταλλική κολόνα. Δεν θα εμβόλιζαν με αυτόν τον δραματικό τρόπο τον ζωτικό χώρο της καμπίνας του αυτοκινήτου, από όπου επήλθε ο θανάσιμος τραυματισμός του οδηγού», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Παναγιώτης Μαδιάς.