Ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστής Χατζηδάκης, αποφάσισε τη μονιμοποίηση του μέτρου των ηλεκτρονικών ραντεβού, ικανοποιώντας ένα πάγιο αίτημα των υπαλλήλων του e-ΕΦΚΑ, αλλά και την ανάγκη των πολιτών να εξυπηρετούνται άμεσα, με οργάνωση και χωρίς να στέκονται σε ουρές.

Πέραν της μονιμοποίησης του μέτρου, μεγάλη αποδοχή είχε και το μέτρο της διεύρυνσης του χρονικού περιθωρίου κλεισίματος του ηλεκτρονικού ραντεβού τους. Πλέον, ο πολίτης θα μπορεί να κλείνει ηλεκτρονικά το ραντεβού του σε ένα υποκατάστημα του e-ΕΦΚΑ, έχοντας τη δυνατότητα να επιλέξει την ημέρα και ώρα, που τον εξυπηρετεί, σε ένα εύρος πέντε εβδομάδων από τρεις που ήταν μέχρι πρότινος».

Πώς λειτουργεί το ηλεκτρονικό ραντεβού;

Η δυνατότητα ηλεκτρονικού ραντεβού παρέχεται, μέσω της ενιαίας ψηφιακής πύλης του Δημοσίου Gov.gr, καθώς και της επίσημης ιστοσελίδας του e-ΕΦΚΑ (www.efka.gov.gr/rv).

Οι κατηγορίες αιτήματος για τις οποίες ο ασφαλισμένος δύναται να κλείσει ραντεβού περιλαμβάνονται στον πίνακα που επισυνάπτεται (συνημμένο αρχείο 1).

Η διαδικασία κλεισίματος ηλεκτρονικού ραντεβού είναι η εξής:

1. Μπαίνετε στο site www.efka.gov.gr. Επιλέγετε το e-ΕΦΚΑ-Μένουμε Ασφαλείς (συνημμένο αρχείο 2).

2. Αφού κάνετε Είσοδο με κωδικούς TAXISNET (συνημμένο αρχείο 3).

3. Η εφαρμογή ζητάει να συμπληρώσετε τον ΑΦΜ και τον ΑΜΚΑ σας (συνημμένο αρχείο 4).

4. Παρέχετε την εξουσιοδότηση, για να προχωρήσει η διαδικασία και γίνεται η αυθεντικοποίηση του χρήστη (συνημμένο αρχείο 5).

5. Εμφανίζει όλες τις συναλλαγές που παρέχονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά (συνημμένο αρχείο 6).

6. Αφού πατήσετε Συνέχεια, εμφανίζονται τα στοιχεία σας και επιλέγετε Νέα αίτηση (συνημμένο αρχείο 7).

7. Ανοίγει η παρακάτω οθόνη που περιέχει όλα τα στοιχεία σας, που έχει αντλήσει από το taxis και πρέπει να συμπληρώσετε τα εξής:

Email: όπου θα σας έρθει απάντηση για το ηλεκτρονικό ραντεβού.