Τροχαίο Μονογυιού: Από τα πρώτα στοιχεία της πραγματογνωμοσύνης στη Ferrari του Τζώρτζη Μονογυιού, φαίνεται πως το σύστημα ευστάθειας ESP είχε απενεργοποιηθεί πριν την πρόσκρουση.

Το στοιχείο αυτό «έδωσε» το τιμόνι της Ferrari, το οποίο μάλιστα παραπέμπει σε όχημα Formula 1, καθώς έχει πέντε θέσεις λειτουργίας στο δεξί του τμήμα. H τέταρτη και πέμπτη θέση αφορούν το traction control system, δηλαδή το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ενώ η πέμπτη σχετίζεται με το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας, το γνωστό ESP.

Η μη λειτουργία του ESP είχε ως αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να υπερστρέψει σε ένα απότομο πάτημα του γκαζιού. Δεν είναι ακόμα σαφές αν το ESP είχε απενεργοποιηθεί από τον οδηγό ή αν απενεργοποιήθηκε μετά το δυστύχημα.

Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο μηχανολόγος-μηχανικός Παναγιώτης Μαδιάς στην ΕΡΤ, η ταχύτητα του αυτοκινήτου δεν πρέπει να ήταν μεγαλύτερη από 75χλμ/ώρα την ώρα της πρόσκρουσης.

«Μετά τη στροφή που πήρε με επιτυχία η Φεράρι και με ταχύτητα 90-100χλμ, μπήκε σε μία ευθεία και μετά έγινε η πρόσκρουση σε δέντρο. Με βάση τις ζημιές στο αυτοκίνητο, αλλά και στον κορμό του δέντρου, δεν πρέπει να ήταν πάνω από 75χλμ την ώρα η ταχύτητα του αυτοκινήτου, ενώ δεν υπήρχαν ίχνη τροχοπέδησης ή πλάγιας ολίσθησης στο οδόστρωμα. Ευελπιστώ όταν γίνει καλά η σύζυγος του θύματος ή όταν προσκομιστεί υλικό βίντεο να απαντηθούν τα ερωτήματα», είπε ο κ. Μαδιάς.