Λίρα εκατό αποτελούν για τη Lamda Development τα κέρδη της οικιστικής ανάπτυξης στο Ελληνικό. Με επιτομή τα έσοδα από τον ουρανοξύστη, τα οποία αγγίζουν έως και τα 25.000€ ανά τ.μ., οι προσδοκίες που διανοίγονται για τους μετόχους της εταιρίας είναι εξόχως υψηλές. Για το εμβληματικό έργο της ανάπλασης του Ελληνικού μίλησε χθες σε τηλεοπτικό κανάλι ο διευθύνων σύμβουλος της Lamda Development, Οδυσσέας Αθανασίου, αποκαλύπτοντας τις τιμές πώλησης των κατοικιών.

Ακτινογραφία

Σύμφωνα με τον κ. Αθανασίου, οι τιμές των 9.000 σπιτιών που θα φτιαχτούν εντός του Ελληνικού είναι για όλα τα… βαλάντια, με στόχο να προσελκύσει όσο το δυνατόν περισσότερους Ελληνες να ζήσουν στην περιοχή. Οι τιμές θα είναι λίγο χαμηλότερες από αυτές στις οποίες πωλούνται οι νεόδμητες κατοικίες στα νότια προάστια, δηλαδή κάτω από τα 6.000-7.000 ευρώ/τ.μ. Πρόσθεσε δε ότι το 5% των οικιστικών ακινήτων αφορά σε ανώτερα οικονομικά στρώματα, με τις τιμές να ξεκινούν από τα 8.000 ευρώ/τ.μ. Ωστόσο, για ένα διαμέρισμα στον 50ό όροφο του ουρανοξύστη η τιμή που πρέπει να πληρώσει ο υποψήφιος ιδιοκτήτης «ζαλίζει», φτάνοντας τα 25.000 ευρώ ανά τ.μ.

«Στις 15 Ιουλίου θα δώσουμε στοιχεία για τις προπωλήσεις κατοικιών. Συνολικά θα γίνουν 9.000 κατοικίες. Στην πρώτη πενταετία είχαμε σχεδιάσει να φτιάξουμε 500, ωστόσο, επειδή είναι πολύ έντονο το ενδιαφέρον, είναι πολύ πιθανό να πάμε στις 1.500-2.000 κατοικίες στα πρώτα πέντε χρόνια. Οι περισσότερες από αυτές θα απευθύνονται στο ευρύ κοινό. Από τις 9.000 κατοικίες που θα κατασκευάσουμε συνολικά, περίπου το 5% αφορά το ανώτερο οικονομικό κομμάτι του πληθυσμού», δήλωσε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της Lamda Development.

Ο ίδιος συμπλήρωσε ότι «οι τιμές στα νότια προάστια για την αγορά νεόδμητου ακινήτου είναι στα 6.000-7.000 ευρώ/τ.μ., και εμείς, για να απευθυνθούμε στο ευρύ κοινό, θα πάμε πιο χαμηλά, ενώ τα σπίτια που θα απευθύνονται στο μικρό ποσοστό θα ξεκινάνε από τα 8.000 ευρώ/τ.μ. λόγω της ποιότητας και του κόστους κατασκευής. Σε κάθε ανάπτυξη υπάρχει το 1%, που είναι για παράδειγμα στον 50ό όροφο του ουρανοξύστη, όπως υπάρχουν στο Μονακό ή στη Νέα Υόρκη, που αποτελεί και τη διαφήμιση της ανάπτυξης».