Την ικανοποίηση του δήμου Πατρέων και της τοπικής κοινωνίας, προκάλεσαν οι εξαγγελίες του υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη, για την υπογειοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων, από το Ρίο, έως την περιοχή του Αγίου Διονυσίου της Πάτρας, κάτι που αποτελούσε αίτημα τόσο της τοπικής αυτοδιοίκησης, όσο και των κατοίκων.

Ειδικότερα, όπως ανέφερε ο υπουργός Υποδομών κατά την διάρκεια συνάντησης στο δημαρχείο της πόλης, «μετά την μελέτη που έγινε από την ΕΡΓΟΣΕ μπορεί να υλοποιηθεί τεχνικά το έργο της πλήρους υπογειοποίησης της γραμμής από το Ρίο μέχρι τον Άγιο Διονύσιο, δηλαδή σε μήκος 6,5 χιλιομέτρων».

Όσον αφορά την χρηματοδότηση του έργου, είπε ότι «έπειτα από διαπραγματεύσεις με τα αρμόδια όργανα της ευρωπαϊκής επιτροπής βρήκαμε τα απαραίτητα κονδύλια, δηλαδή 45 εκατομμύρια ευρώ που απαιτούνται πρόσθετα για αυτό το έργο». Επίσης, σύμφωνα με τον Χρήστο Σπίρτζη, «περί τα τέλη Ιανουαρίου αναμένεται να έχουμε την προκήρυξη του διαγωνισμού για την υλοποίηση αυτού του έργου».

Εκτός όμως από την υπογειοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής, ο υπουργός Υποδομών εξήγγειλε την αξιοποίηση της έκτασης των 6,5 χιλιομέτρων κάτω από την οποία θα διέρχεται το τρένο. Όπως ανέφερε, «θα υπάρχει μικτή επιτροπή από το υπουργείο Υποδομών, την ΕΡΓΟΣΕ και το δήμο Πατρέων, προκειμένου να συμφωνήσουμε το πώς θα αξιοποιηθεί αυτή η έκταση, φέρνοντας ως παράδειγμα την δημιουργία ποδηλατόδρομου, χώρων πρασίνου κα».